MENU
Jesteś tutaj: Blog

Czy warto mieć wizytówkę w Google?

Firma Google stara się, jak najlepiej odpowiadać na zapotrzebowanie użytkowników wyszukiwarki. Efektem tego jest między innymi narzędzie Google Moja Firma, zintegrowane z Google Maps, które pozwala użytkownikom wyszukiwarki w szybki sposób znaleźć usługi i produkty, których potrzebują. Czy warto mieć wizytówkę w Google, jeżeli prowadzisz działalność gospodarczą? Odpowiedź na to pytanie znajdziesz w tym artykule.

Dlaczego opinie od klientów są ważne?

Jedną z najstarszych i najskuteczniejszych form marketingu są rekomendacje. Nie zmienia się to i dziś. Na wybór danej oferty ma oczywiście wpływ cena, lokalizacja i dostępność terminów. Jednak mając do wyboru nieco droższą ofertę z polecenia oraz tańszą nieznaną — na którą się zdecydujesz? Razem z nami odkryj moc rekomendacji i naucz się, je wykorzystywać do rozwoju swojego biznesu.